FAQ

VEELGESTELDE VRAGEN/LEVERINGSVOORWAARDEN

OPENINGSUREN

Openingsuren

Op onze webshop kunt u 24/7 bestellingen plaatsen

IK WIL EEN BESTELLING PLAATSEN

Op de webshop

Op de webshop kunt u kiezen uit een reeks concepten die wij reeds voor u zorgvuldig hebben uitgekozen. Specifieke wensen kunt u steeds bij het afrekenen onder ‘extra informatie’ met ons communiceren.

In de winkel

In onze winkel kunt u terecht voor een dagelijks selectie uitzonderlijke snijbloemen en planten. Wij zorgen voor een op maat gemaakte creatie voor elke gelegenheid.

 

Tevens, vindt u in onze winkel een unieke collectie aan bijpassende potten en vazen.

IK HEB EEN BESTELLING GEPLAATST

Is mijn bestelling geleverd?

Indien de bestelling door ons werd uitgevoerd, dan wordt u hiervan automatisch per mail op het door ons gekende mailadres op de hoogte gebracht. Dit bericht kan mogelijks in uw spam folder terecht komen.

Ik wil de inhoud van mijn bestelling wijzigen.

Tot 48 uur voor leveringsdatum kan de bestelling (met eventuele toeslag) aangepast wordt.

Binnen 48 uur voor de leveringsdatum kan u louter de bestelling annuleren.

Er wordt een toeslag (€ 10) aangerekend voor een wijziging die betrekking heeft op:

  • wijzigen van de gemeente van levering
  • wijzigen van het product en bedrag van uw bestelling
  • wijzigen van de kleur van uw bestelling
  • het toevoegen van een wenskaart

 

Gelieve attent te zijn dat wij met dagverse producten werken, waarvan de prijzen dagelijks fluctueren op basis van seizoen en beschikbaarheden. Variaties in kleur en formaat hebben een impact op de prijs van het door u gekozen product.

Er wordt GEEN toeslag aangerekend voor een wijziging die betrekking heeft op:

  • naamswijziging
  • adreswijziging binnen dezelfde gemeente
Ik wil de leveringsdatum van mijn bestelling wijzigen.

Tot 48 uur voor leveringsdatum kunt u kosteloos de leveringsdatum van uw bestelling aanpassen.

 

Binnen 48 uur voor de leveringsdatum kan de leveringsdatum niet gewijzigd worden zonder de bestelling te annuleren.

Ik wil het leveradres van mijn bestelling wijzgen.

Tot 48 uur voor leveringsdatum kunt u het leveringsadres wijzigen.

Binnen 48 uur voor leveringsdatum kan het leveringsadres niet gewijzigd worden zonder de bestelling te annuleren.

De kostprijs van levering wordt berekend op basis van de gemeente (postcode). Een aanpassing van gemeente brengt een toeslag met zich mee. Een aanpassing van adres binnen dezelfde gemeente is kosteloos tot 48 uur voor leveringsdatum.

Ik wil mijn bestelling annuleren.

Tot 48 uur voor leveringsdatum kunt u kosteloos uw bestelling annuleren met uitzondering van specificiteiten:

 

  • arrangementen
  • grafstukken
  • gepersonaliseerd bloemwerk
  • offerte gerelateerde prestaties

Indien u een specificiteit wenst te annuleren dan is steeds de totale kostprijs verschuldigd.

 

Gelieve attent te zijn dat wij met dagverse producten werken. Om versheid te kunnen garanderen worden de producten steeds per specifiek order voorzien. Indien uw bestelling niet op tijd werd geannuleerd dan zijn deze producten reeds aangekocht en is het werkstuk reeds in de maak. Hierdoor is steeds de totale kostprijs van het werkstuk verschuldigd.

 

Binnen 48 uur voor leveringsdatum is bij annulatie steeds de totale kostprijs  verschuldigd.

Er is een probleem met mijn bestelling.

Gelieve contact met ons op te nemen via shop@degroenedroom.be

 

Beschrijf het probleem steeds zo volledig mogelijk, aangevuld met duidelijk beeldmateriaal. Vermeld steeds het bestellingsnummer van de webshop en de contactgegevens van de persoon die de bestelling heeft geplaatst.

ADMINISTRATIE EN FACTURATIE

Ik wil een factuur ontvangen van een bestaande bestelling / Ik heb mijn factuur nog niet ontvangen.

U kunt een factuur aanvragen via shop@degroenedroom.be

 

Vermeld steeds het onderstaande:

  • Naam / Bedrijf
  • Adres
  • BTW-nummer
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres administratie
  • Bestellingsnummer en aankoopbedrag
Ik wil mijn facturatiegegevens aanpassen.

U kunt uw facturatiegegevens wijzigen via shop@degroenedroom.be

 

Vermeld steeds de oude gegevens en de nieuwe gegevens.

  • Naam / Bedrijf
  • Adres
  • BTW-nummer
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres administratie

BETALINGSMOGELIJKHEDEN

Op de webshop.

Wij aanvaarden onderstaande betalingsmiddelen:

  • Bancontact
  • Kredietkaart

 

In één van onze winkels: De Groene Droom - Pots and plants.

Wij aanvaarden onderstaande betalingsmiddelen:

 

  • Bancontact
  • Kredietkaart (incl. American Express)
  • Eco-Cheques
  • Monizze Cadeau-Cheques
  • Apple Pay
  • Contant

Betaal voor uw en onze veiligheid indien mogelijk elektronisch.

LEVERING

Ik wil mijn bestelling laten uitleveren.
U wilt een bestelling die u via onze webshop heeft gemaakt waarbij u gekozen heeft voor ‘afhaling in de winkel’ alsnog laten uitleveren? Dit kan tot 24 uur voor leveringsdatum, mits betaling van toeslag voor de uit te voeren levering.
Mijn bestelling werd niet geleverd.

Steeds te vermelden:

  1.  Aankoop in de winkel:
    • leveringsdatum
    • naam bestemmeling
    • adres bestemmeling
    • telefoonnummer bestemmeling
  2. Aankoop webshop:
    • bestellingsnummer
Er is een probleem met mijn levering.

Gelieve contact met ons op te nemen via shop@degroenedroom.be

 

Beschrijf het probleem steeds zo volledig mogelijk, aangevuld met duidelijk beeldmateriaal. Vermeld steeds het bestellingsnummer van de webshop en de contactgegevens van de persoon die de bestelling heeft geplaatst.

FEEDBACK

Feedback

Wij werken steeds aan het verbeteren van onze diensten en uw klantervaring. Graag horen wij van u hoe wij het beter kunnen doen.

 

Deel uw aanbevelingen met ons via het formulier.